söndag 23 februari 2020

Grattis älskade Julia på födelsedagen!!!!!!




Idag är det ingen vanlig dag.... det är äldsta barnbarnet Julias 21 års dag!!!!  Mitt älskade äldsta barnbarn som nu är en vuxen kvinna!!!
Jobbar på dagis och är en helt underbar fröken, som barnen älskar!!!!!

Åren springer iväg, och det var inte så länge sen som du var född, som mitt förstfödda barnbarn!!!! Fattar inte att din mamma stod ut... jag skulle ju lyssna och känna på magen stup i ett.....
längtade så förskräckligt efter mitt första barnbarn...ja jag har längtat efter alla andra fyra med förstås, men att bli farmor för första gången... !!!!!

Du min älskade Jullan som fortfarande kommer hem till farmor ibland, ringer så fort det är något som du undrar över.... ja jag är så glad och stolt att vi har en sån fin kontakt du och jag.....

Nu har du ju flyttat hemifrån, har skaffat egen lägenhet, och kommer kanske inte att bo kvar där så länge, säger du, då du och pojkvännen ska flytta ihop om ett tag!!! Ja gissa va glad jag är för din härliga kille, Andreas också....

Firar dig kommer vi att göra när du kommer hem från fjällen, dit ni åkte igår... men jag vet precis va jag ska köpa i present till dig...för en gångs skull... du har ju redan berättat vad du önskar!!!

Ha nu en helt underbar födelsedag min älskade Jullan!!!! !Om du inte visste det redan så älskar jag dig Stjärnstopp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar