måndag 21 oktober 2019

Snart så.......



 Nu kommer det ett lite inlägg igen!! Jag har varit helt slut efter op och har varit tvungen att ligga mestadels av tiden. Haft svåra besvär av en slang som har suttit mellan njuren och blåsan, den lades in vid operationen!!!!

Men idag så har jag varit iväg och fått den borttagen, jag var ju så rädd att jag inte skulle kunna åka till Los Angeles med killarna nästa måndag!!!
Fick ett fantastiskt mottagande vid akuten i Falun, och då det visade sig att alla prover var bra, var det bara att dra slangjävulen.... som orsakat mig så mycket smärta de senaste veckorna.

Så gissa om jag är glad och lycklig idag!!!!! Jag har varit och handlat till familjen i L A och det har ju varit en fröjd att kunna gå och slippa känna smärtan!!!!

Så nu är jag redo att packa för resan och åker ner till Orust på söndag morgon!!! Flyget går tidigt på måndag morgon.

Så nu vet du hur läget ligger, och att jag är så otroligt glad över att resan blir av, jag var osäker på om jag skulle kunna åka p.g.a. smärtan och slangen som satt där den satt... men nu så...!!!!

Ha en fin vecka nu så kommer jag att höra av mig igen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar