tisdag 8 oktober 2019

Hemma igen!!!!



ja så var jag hemma igen då!!! Känns konstigt men skönt att komma hem, men så är det ju alltid när man varit borta en vecka.
Jag har verkligen blivit ompysslad av sonen och mågen, de har ställt upp på alla sätt och vis. Och där har jag legat och kollat på film!!!!!!

Hade ju funderingar på om jag skulle orka köra de 43 milen hem, men det gick lätt som en plätt!! Tycker ju inte att det är så långt längre, men det beror ju på att jag åkt vägen så många gånger.

Nu är det bara att försöka hålla sig lugn ett tag... hur nu det ska gå!! Jag har ju svårt att vara stilla, men nu är det ett måste i alla fall denna veckan.

Jag väntar nu på tid för röntgen som skall göras för att de sen kan dra ut den där jäkla katetern som sitter i njuren och blåsan.....  Fick samtal av ssk idag som skulle se till att det går fort då de vet att jag har min drömresa inbokad 28 okt!!!!!

Så nu vet du hur läget är!!! Ha en fin vecka nu så hörs vi av igen!!!!

(den vackra bilden är från sonens växthus, massor av vindruvor i år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar