torsdag 3 oktober 2019

Kalas blev operation!!!!



 Ja.... va säger man!!??? I söndags när jag åkte ner till Orust för att fira min kära svärsons födelsedag, vad händer då tror du??? Jag fick njursten efter vägen..... och det smakar de, kan jag säga.
Tänkte vända om, men trodde först att jag legat konstigt och sträckt mig i ryggen, så jag fortsatte köra!!!
När jag kommit så långt som till Trollhättan bestämde sig sonen och jag att jag skulle åka in till sjukhuset!!!
Där blev det rtgn och spruta som tog bort den värsta värken, sen visade det sig att jag hade en stor sten som satt fast och som måste bort!

Ja så blev det operation på måndagen och nu är jag hemma hos killarna i Kråks stuga, och bara väntar på att kunna köra de 43 milen hem igen!!!!!

Ja ja vad är väl en bal på slottet...... de värsta var ju att de själva fick äta upp  hummern och dricka ur champagnen som jag skulle vara med o kalasat på...... skojar bara!!!

Så nu är det lite rehab som gäller så jag hinner krya på mig innan resan till USA i slutet av oktober


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar