torsdag 24 oktober 2019

Grattis bästa Jenny!!!!!



Idag är det ingen vanlig dag.... Nej det är bästa sonhustrun Jennys 40 års dag!!!!
Du min kära vän som jag nu har känt i många år, och våran relation är helt fantastisk!!!

Du vet, att svärmor, i alla fall sönernas mammor brukar ju inte vara så där jäkla poppis, men du och jag har verkligen funnit varandra och har en otroligt fin kontakt!!!!
Vi kan prata om allt, både det som är tråkigt och det som är glatt!!!!  Vi är verkligen nära varandra!!!!

Jag är så tacksam att min yngste son har dig, och att du har gett mig två underbara barnbarn, Nelly och Nova,,, !! Du är en så underbar mamma till flickorna och en lika underbar fru till min son!!!

I helgen ska vi fira dig på din födelsedag, och släkten är stor så jag vet att dina funderingar är hur vi alla skall få plats... men du vet att finns det sjärterum så finns det hjärterum!

Så hipp  hipp hurra på din födelsedag, fina Jenny!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej hopp! Det var länge sen men nu tittar jag in. Så du har haft problem med njursten. Det vet jag allt om. För maken har haft det vid två tillfällen. Själv är jag förskonad. Men han sa många gånger att ” det är värre än att föda barn” :D Hoppas du mår bra nu och varit på din resa. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hopp!!! Tack ja nu är det bra igen, fick en slang insatt som orsakade mig mycket smärta, och jag trodde inte jag skulle kunna åka till USA som beräknat men precis 1 vecka innan resan så fick jag den borttagen, tack o lov och nu har jag varit på mitt livs resa!!!! Jag kommer att skriva om detta i nästa inlägg, just nu har vi precis kommit hem till Orust och jag ska försöka ta mig i säng, tidsskillnaden är ju 9 timmar så det blir lite konstigt! Tack för du tittade in!!! Vi ses!!!

      Radera