lördag 19 januari 2019

Semester!!!!!!




Hej igen... nu var det ett tag sen igen!!!! Jobb och barnbarn har tagit mycket av min tid, och ikväll har jag ett av barnbarnen sovande här igen.
Så roligt det är, och det har jag ju sagt så många gånger, att barnbarnen vill komma hit spontant och sova natt o umgås med farmor.

Nu blir det jobb några dagar framöver och sen åker jag ner till Orust för att vara hundvakt i 2 veckor!!!! Ja jag behöver inte vara ensam där om jag inte vill,jag har väninnor som kommer ner och hälsar på i två omgångar!!! Vi ska mysa och prata och prata och bada bubbelpool, dricka gott och äta gott!! Så roligt det ska bli!!!!

Jag kommer säkert att höra av mig när jag är därnere, för då får jag tid,inget jobb,inga barnbarn, bara vila och läsa. Ja jag kan ju erkänna att det kommer att bli lite långsamt, som du vet så har jag ju svårt att bara "vara"!!!! Men men jag tror också att jag behöver ett par veckors miljöombyte också!!!

Ja så nu vet du hur mina närmaste veckor ser ut framöver, och jag hör av mig!!! Ha nu en fin lördagskväll för det ska jag ha när jag har ett av barnbarnen sovandes här!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar