söndag 27 januari 2019

Njuter!!!!!!!!!



Nu så är jag här och installerad i Kråks stuga!!! Kom i torsdags och hade en myskväll med killarna som igår, fredag, drog iväg på semester till Los Angeles!!!
Ja jag är här nu för att vara hund och stugvakt till de kommer tillbaka i mitten av februari.

Ska försöka koppla av lite, läsa, se på film och gå promenader.....ja det där med promenader blev de ju inget av idag som jag hade tänkt mig.... det har snöat hela natten och det är minst 2 dec. snö!!! Har ju aldrig varit med om liknande under alla år jag varit här på Orust!!!!

Men det går ingen nöd på mig, jag har värme, mat och en underbar hund som jag gosar med och till helgen kommer min boss från Dormsjö med sin syster och vi ska ha det trevlig, bada bubbelpoool, äta gott och dricka gott vin!!! ska bli så roligt så...

Sen har ju ju kontakt med en kollega som bor i Göteborg, världens bästa psykiatriker, Lena, som också kommer hit nån dag, om hon är ledig, och ev. kommer min kära vän Hillevi från Leksand några dagar, så du ser att jag har fullt upp, men roligt att träffa fina vänner!!


Ja nu är det eld i kaminen, snön ligger som ett täcke över hela gården, Kenzo sover och jag sitter i soffan och bara softar... .kan man ha det bättre!!!!????

Ha nu en fin vecka så hörs vi av!!!!! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar