måndag 19 november 2018

Trav och Orustresa!!!!




Nu är det måndag igen och helgen har varit lugn för utom att jag var bjuden på Romme Travet i fredags!!
Ja jag har aldrig i hela mitt liv spelat på trav men tänkte att nu skulle jag verkligen göra det, har ju hört så många som spelar och vinner storkovan!! ha ha
Ja jag köpte några "kuponger" och gissa.... jag vann på en!!! Nästan 500 kr!!! Hade satsat 20 spänn!! Det kan man väl kalla för supertur!!!!!!

Ja sen var det ju god buffe och gott vin också... så jag hade inte tråkigt i alla fall!!!!!!!

Nu ska jag jobba i morrn och på torsdag åker jag ner till Orust då jag är bjuden dit för att fira Thanksgiving day!!!! Ja du vet det är stort för en amerikan... och det är Scott som står för maten... ska bli jättekul!!!!
Sen hem på måndagen igen för att jobba lite!!! och för att träffa barn och barnbarn och goda vänner!!!
Ja som du ser så har jag ett omväxlande liv idag, och jag är så glad över allt jag har !!!   Viktigt att vara tacksam!!!!!

Ha nu en fin vecka och njut av livet!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar