torsdag 20 september 2018

Hemma igen efter en liten tur!!!!!!!!!





Nu är jag hemma igen efter några dagar i Kråks stuga på Orust!!! Det har varit jättehärligt att vara där, solen har varit varm och jag älskar ju denna trädgård!!!!
Har varit ensam tillsammans med svärsonen då sonen min är på Kanarieöarna!!! Så glad jag blev när han ringde och ville jag skulle komma ner några dagar!!!! Vilken svärson!!!!!!

Vi har badat bubbelpool, druckit lite gott vin och pratat.... ja, jag är ju inte den bästa på engelska, och han är inte den bästa på svenska... men vi har förstått varandra och pratat mycket ändå!!! När vi inte förstod så finns det ju Google... som översätter ha ha

Vi har i alla fall fått "rå om" varandra några dagar och sonen kommer hem på måndag!! Jag har gjort några matlådor så Scott klarat sig .. ha ha

Nu sitter jag i soffan och bara njuter... borta bra men hemma bäst i alla fall.. och i morgon flyttar jag in över helgen hos äldstesonen där jag ska vara tillsammans med hans barn då han ska till Sälen på 50 års kalas !!!! Ska bli så roligt att vara med barnbarnen en hel helg igen och barnbarnet Nelly kommer och sover över också!!!!!!

När jag kommer hem så blommar min pelargon som värst... är synd att jag snart måste ta in den från balkongen om det blir frost, den är så himla vacker!!!

Nu önskar jag dig en härlig helg... för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar