torsdag 13 september 2018

Barnbarn, jobb och annat kul!!!!!!



Nu är det snart helg igen och i veckan så har jag jobbat, haft lunchfrämmande,  städat, hämtat barn, klippt mig och varit på middag under gårdagskvällen... så visst har jag att göra!!! ha ha Och idag har jag "höststädat" balkongen!

I går var jag med Noah på skolans idrottsdag. Det var längdhopp, höjdhopp och diverse andra roliga saker. Men då pojken har varit sjuk i förkylning förra veckan så orkade han inte med alla aktiviteter utan vi åkte hem och åt pannkaka!! Denna lilla kloka underbara pojke satt bredvid mig i soffan och efter en stund så tog han min hand och sa: "Farmor, jag älskar dig mer än du någonsin kan älska mig"!! Gissa om jag fick världens klump i halsen och ville bara gråta!! Sen fick jag förstås övertyga honom om att jag älskar honom och hans syskon, kusiner och föräldrar mer än HAN kan ana!!!!!

Ja så underbart det är med dessa underbara barnbarn!! Och i morrn är jag ledig och då vill han att jag ska vara med på Skoljoggen.... ja självklart!!!! Och på lördag så är det höstens första brottningsmatch!
Söndag jobbar jag och måndag morgon reser jag till Orust för att umgås bara med svärsonen som vill att jag ska komma ner några dagar!! Sonen reser till Kanarieöarna en vecka för att koppla av och svärsonen har nyss fått nytt jobb o kan inte följa med!! Sååå roligt det ska bli !!!

Men nu så får jag bara önska dig en fin avslutning på veckan och en bra början på nästa! Så hörs vi av framöver!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar