fredag 12 januari 2018

Welcome too Sweden Scott!!!!!!

Ja då går allt i normala gängor igen då!! Julen är bortplockad och nu är det bara ljusen som brinner härinne. Jag har jobbat ett skift och nu är jag ledig fram till söndagen!

Tänkte ta tag i det som behöver göras här hemma... ja du vet ju att jag ska fixa till hallen, det enda som är kvar att göra i min lägenhet! Ska verkligen försöka börja och spackla...ja ja..... nästa vecka är jag ledig fram till helgen... så kanske jag kommer till skott!!!

Idag är det en lyckodag.... Henricks sambo flyttar hit från Los Angeles och såg nyss att han sitter i London och väntar på flygplanet hem till Landvetter!! Ska bli helt underbart att han nu äntligen får flytta hit!!!

Jag har nyss gjort en god linssoppa..ja jag älskar verkligen soppor, och till kvällen väntar jag främmande... !!!!

Ja jag ville bara göra ett inlägg och önskar dig en fin helg... för det ska jag ha!!!!!

2 kommentarer:

  1. Soppa passar perfekt i detta vädret. I natt har vi fått rejält med snö. Lite sent förstås, för det hade varit trevligare över julen. Kram

    SvaraRadera
  2. ja nog har det snöat allt!!!! Här i Dalarna är vi nästan insnöade, och nu när det ska bli vår.... ha ha.. kram tillbaka till dig

    SvaraRadera