tisdag 23 januari 2018

Full fart....



Ja inte sjutton har jag spacklat nåt den här veckan heller... tänkte ju att jag skulle ta tag i det ..men...

Veckan har helt försvunnit, jag har lämnat in bilen, besiktigat bilen, hämtat barnbarn, jobbat, bjudit kompisen på middag... ja jag vet inte allt jag har hunnit med den här veckan...men ingen spackling!!!!!
Nu blir det jobb i morgon och till helgen och sen ska det planeras inför Engelbrektsloppet som går i början av februari. Ingen försäljning i år som tidigare, men det ska fixas i gymnastiksalen där alla ska byta om.
Sen ska det firas av en av mina vänner som fyller jämna år, och då samlas vi det "vanliga" gänget för att se en revy och efter det äta tillsammans.
Ja som du ser så är det fullt upp, men bara roliga saker som händer.
Jag är så tacksam över att ha så många underbara människor med i mitt liv, allt från barn och barnbarn till goa vänner och  arbetskamrater.

Ha nu en fin vecka så hörs vi av!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar