lördag 25 november 2017

Barnbarn på övernattning!!




Nu har lugnet infunnit sig igen..... ja jag har haft tre av mina prinsessor här i natten som var. Det bestämde vi för länge sen, hade letat helger sedan september, ja alla är ju upptagna, är det inte brottning för tjejerna så jobbar jag.

Vi startade kvällen med att tillsammans fixa till tacos, och efter det så skulle vi ha lite Spa kväll!!!.
Jag lade ansiktsmask och gurka på ögonen på tjejerna, men det varade inte länge utan sen så skulle det bli fotbad och fotmassage!!!!!!
När detta var avklarat så blev det chips och dricka till Idol. men tjejerna tröttnade och gick och lade sig. Vi tittade på en video som Nelly spelat in för många år sen och jäklar va vi skrattade.....
Där berättar hon , då jag hördes i bakgrunden, att "farmor är lite arg på Noah nu, men egentligen så är farmor jättesnäll vi får äta chips hur mycket vi vill om hon har en skål stående" ha ha ha... ja just då var jag visst lite arg på Noah som bråkade som sjutton!!!!!!!

Nåväl, när vi väl hade lagt oss och skulle sova så var Elin så låg så vi var tvungen att vara uppe en stund och mata i henne allt som gick, men som tur är så stiger blodsockret efter hand..... men jag satte klockan var annan timme för att kunna kolla av henne och till slut så kunde vi sova framemot morgontimmarna.

Frukost på säng blev det förstås då det är obligatoriskt när barnbarnen sover över  här, vilket är nåt dom gillar.
Nu är barnen åter hemma hos sina föräldrar och jag somnade på soffan,,,,, ja tacka för det när jag inte sovit i natt och jag ska jobba i morgon!!!!

Nu önskar jag dig en trevlig helg för det ska jag ha... och jag tänker ofta på vilket härligt liv jag har som får vara med i mina barn och barnbarns liv!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar