söndag 12 november 2017

Jobb och chillande.....



Så där ja.. nu har det gått en vecka igen!!! Jag har jobbat och ett par dagar igen och idag har vi varit med våra elever och badat!!
Veckan har som vanligt gått otroligt fort, jag har varit några mornar och fixat frukost och skjutsat lilleman Noah till skolan, som jag brukar göra då jag är ledig. Så skönt att han slipper gå upp så tidigt på morgonen när pappa börjar jobba.

Nu har det snöat lite här i Avesta, men den riktiga vintern har inte kommit än... jag gillar snö men önskar den kommer först till julen!!!!!
Henrick är i Los Angeles och fixar till med några vänners bröllop som blir nästa helg, och vad jag förstått så älskar han att fixa och trixa inför detta....
Är så glad att hans kärlek har fått uppehållstillståndet som vi väntat på länge.. och i januari så flyttar kärleken till Orust!!!!!


Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och skall vara ledig några dagar innan nästa pass och tänker inte göra så många handtag de närmaste dagarna... ja det vanliga förstås, städa, tvätta och fixa lite mat... annars så ska jag ta de lugnt och bara chilla... som barnbarnen säger......

Ha en trevlig och skön vecka nu.. för det ska jag ha!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar