söndag 5 november 2017

Äntligen!!!!!!!!



Ja precis så känns det nu när äntligen Henricks kärlek fått sitt uppehållstillstånd!!! Henrick ringde som snabbast i torsdags bara för att berätta hur lyckliga dom är att det nu efter 2 år och 12 dagar har fått beskedet!!!!! Gissa vad glada vi alla är!!!!! Så i början av nästa år så blir de sambos!!!!

Igår så jobbade jag igen, trivs jättebra på mitt nya jobb i Dormsjö fina elever och arbetskamrater. Jag jobbar nu två dagar i veckan, vilket är alldeles perfekt för mig, då jag gillar att jobba och även att vara ledig för att göra andra saker.

Behöver faktiskt ta tag i lite målning i min hall, vilket jag skulle ha gjort för länge sen... sonhustru Jenny har lovat att vi ska hjälpas åt att tapetsera, bara jag fixar till målningen av dörrfodren... ja ja... jag ska har jag sagt länge nu....

Men nu ska jag inte göra något i dag i alla fall... kolla lite på TV och bara slappa....

Ha nu en fin vecka för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar