söndag 19 mars 2017

En ganska vanlig vecka......




Som jag berättade så var jag och grattade min syster förra måndagen, så himla roligt vi har när vi träffas, skrattar så man får ont i magen! Vilken ynnerst det är att ha en storasyster!!Jag har hämtat Noah från skolan, lagat mat till barnen och skjutsat Elin på brottningsträning. Älskade Nelly och Nova  fick jag iaf träffa på träningen, men nu är dom i fjällen så jag får inte träffa dom på några dagar.

Veckan som kommer har jag beställt fönstertvätt då jag inte törs luta mig ut på översta våningen och fönstren går utåt... förra gången dom var här o tvättade så kunde jag inte stå i rummet när killen hängde ut genom fönstret, fick sån svindel så jag mådde illa!!!

Ja inge spännande händer denna veckan förutom att jag ska med Noah till tandläkaren, det ska verkligen bli spännande, han med sina kommentarer!!!!Ja förstås jag ska ju sitta som fastklistrad vid Tv apparaten på tisdag kväll för att heja på sonen Henrick i Superskaparna... och få hjärtklappning som vanligt!!!!!!

Ha en trevlig vecka nu för det ska jag ha!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar