lördag 13 februari 2016

Ha en fin Allla Hjärtans Dag!!!



ja jäklar va tiden springer iväg!! Tror det är två veckor sedan jag skrev här!!? Jag har jobbat, lämnat bilen, varit hos tandläkaren och varit på brottning.... !!

Ja så är det när man är pensionär som har spring i benen och inte kan vara stilla!! Tänker på hur drygt det skulle vara att gå hemma om dagarna, ja jag tror jag skulle bli helt knasig av det!! Det bästa nu är ju att jag bestämmer själv om jag vill jobba eller inte, men har skrivit på för 3 månader i Borlänge och för 6 månader i Norberg på HVB hemmet.
Där var jag igår och nu börjar jag känna mig "hemma" där tillsammans med dessa killar som bor där! Det är precis som på den tiden man var hemma med sina egna söner , med allt vad det innebär, skola, aktiviteter och uppfostran!! Ja jag bara älskar det jobbet!!!

Idag har det varit en lugn dag, Patrick och Elin är i Malmö där Elin tävlat i Ungdoms SM. Den härliga tjejen kom 7;a av alla ungdomar i hela Sverige!! Bra gjort Elin!!!!
De andra barnen har haft andra aktiviteter för sig, men i morgon så är det dax att stiga upp och åka till Fagersta där Nelly och Nova ska brottas!!!

I morgon är det ju även Alla Hjärtans dag och jag har köpt lite "kärlekshjärtan" till barn och barnbarn, jag skulle skicka ovanstående kartong till Henrick med, men köpte en för liten påse så jag fick klippa av locket och endast lägga i kärleksskylten och chokladen helt löst i påsen!! ja ja så kan det gå, men va gör väl det om 100 år!! Huvudsaken att han fick sitt paket!!! Ha nu en fin Alla Hjärtans Dag... och en härlig vecka!! Vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar