lördag 20 september 2014

Trevlig kväll med trevliga människor



Nu är jag nyss hemkommen från mina goda vänner Kerstin och Leif  dit jag var hembjuden på middag igår tillsammans med S som är en "gammal" bekant till mig sedan tidigare.  Kerstin är ju den som kan fixa världens godaste mat och hon gör alltid så man känner sig otroligt välkommen. Middagen bestod av fisk, vilket jag verkligen älskar och efterrätt blev glass....ja Kerstin hon känner mig väl och vet att det är mina favoriträtter. Vi hade långa diskussioner och fram på kvällskvisten så kom yatzy fram .... ja vilka som vann säger jag inte!!!!. När vi kikade på klockan så var hon 0.300!! Vi hade suttit där tillsammans i 9 timmar!!!! En otroligt trevlig kväll hade vi och sedan var det bara att krypa ner  i "mitt" rum , där jag sov som en stock fram till morgonen. Tänk vilken ynnerst det är att ha riktiga vänner, vi har ju känt varandra sedan vi var i 15-årsåldern!!
En tur till Nelly och Nova blev det innan jag styrde kosan hemåt igen.  Tänkte ta en promenad idag men när tröttheten från i natt fortfarande sitter i så lägger jag mig på soffan och kikar på TV istället..... Ha en trevlig lördagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar