lördag 6 september 2014

Cykeltur och fotbollsmatch




Nu är det lördagskväll men solen skiner fortfarande på himlen. En underbar dag har det varit, och i morse cyklade jag iväg för att titta på Elin som spelade fotboll. 1-0 blev det till flickorna, och Elin var röd som en kokt kräfta när matchen var slut , och lycklig förståss.
Gårdagen var det fullt ös, jag bakade några limpor som jag var till äldstesonen med, ja det är bara Elin och Noah som äter mina "speciallimpor".... har frågat Nelly och Nova men dom äter helst bara vitt bröd så där är ingen ide att jag ställer mig in. När jag var där så tog jag denna bild på Noah som tyckte att det var dax för en liten vilostund.... i skottkärran !!!! Ja den lilla krabaten han kan han!
Fick för några timmar sedan samtal från sonhustru Jenny om att dom nu landat hemma i Svedala, efter en ljuvlig vecka på Rhodos!! Så skönt att dom är hemma igen.
På måndag ska älskade Nelly operera sina halsmandlar, men det kommer att gå jättebra, hon är tuff hon , tjejen min!!! Åker dit på tisdagen för att pyssla om henne lite efter operationen.
Fick förresten storfrämmande idag av stora pojkarnas halvbror...ja det är invecklat det här...men mina äldsta söners pappa är omgift med en fantastisk kvinna och det är deras gemensamma son som kom hit på en fika tillsammans med sin son idag..... Tänk va roligt det är att vi alla kan vara så goda vänner trots skilsmässa och omgifte för många många år sedan....önskar alla kunde få ha samma vänskap till sina f.d.
Nu blir det soffan som gäller ikväll .... trevlig lördag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar