söndag 10 november 2013

Blues, kryssning och gamla vänner!



Ja så var det söndag igen då, och helgen har som vanligt, gått mycket fort. Men jag har verkligen vilat denna helg, för att "förbereda" mig inför dom kommande helgerna..ha ha!

Fick i fredags spontanbesök av en vän som jag kände en gång för länge sedan, och vi fick en trevlig prat o fikastund, mycket skratt och även mycket allvar. Va kul det är att träffa på "gamla" vänner efter många år, och det konstiga är att alla år som gått, känns inte, man är på samma plan som en gång i tiden!

Igår var jag på blues tillsammans med min äldste sons svärmor, det var en höjdare kan jag lova, härligt tunggung, vilket jag verkligen gillar.

Ja och barnbarnen då..... jo Nelly och Nova har varit på kryssning på lovet med föräldrarna, och Nelly som är helt oblyg hade uppträtt på båten, och kommit tvåa i en sångtävling! Underbara ungen! Hon bråds verkligen på sin pappa hon...
Jag fick mig ett gott skratt när Elin skickat meddelande till förädrarna på mobilen... "Inatt sover jag åt andra hållet..... så ni inte sticker mig i huvudet"!! ha ha ha, va vi skrattade, föräldrarna turas ju om varannan natt för att kolla blodsockret på henne och då skicker dom i lilltån....

Ja det var veckans inlägg, tänk att det numera endast blir ett inlägg per vecka... men hinner ju inte mera, så så får det bli!! Önskar dig nu en härlig vecka!!

3 kommentarer:

  1. Hej! Tittar in till dig innan jag tar natten och kollar vad du haft för dig under helgen Ha ha ha nyfiken i en strut...... ja ja ..... Go härliga barnbarn vi har man får sig ofta ett gott skratt.. Ha en bra vecka =D

    SvaraRadera
  2. Härlig humor ditt barnbarn har! Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer!! !ha en fin vecka ni också!!!!

    SvaraRadera