söndag 25 augusti 2013

Vilken komplimang!!!!!!!

Vilken härlig helg jag har haft!! Igår var det gårdsfest här på Höjden, och det var så trevligt att träffa många som bor här på gården. Jättefint ordnat med bl.a musik. Jag gick hem ganska så tidigt då jag skulle upp för att vara behjälplig med barnvakt då både son o sonhustru jobbade helg.
I morse så kom dom, Noah och Elin, Julia är ju tonåring nu och låg hemma och sov, hon skulle till Vallen o kolla fotboll med en kompis.
Vid lunch blev det fiskbullar , som vanligt, och efter det kom Robert o Jenny med gullungarna Nelly och Nova, Jenny hjälpte mig med datorn, som hela tiden krånglar, och jag och barnbarnen gick till lekparken "Kalleberg" som Noah säger!.
Jag hade klätt mig i en gul tröja och när Noah fick se det utbrast han "Men va du är gul och fin farmor"....ja en sämre komplimang kan man ju få!!!!

Efter att ha varit i parken i ung. 2 timmar var det dax att gå hem igen för att "återlämna" barnbarnen till resp. föräldrar. Fick en underbar orkide av Alexandra för barnvakten! Ja jag måst då säga att mina sonhustru är fantastiska mot sin svärmor!!!!
Nu är det en ny arbetsvecka som kommer, så därför blir det soffan och vila resten av kvällen!!! Ha en fin vecka!!!

1 kommentar:

  1. Vilken tur att man har människor i sin närhet som kan ställa upp när datorn krånglar. Jag har också en privat datorfixare. Det är guld värt. Ha en trevlig vecka.

    SvaraRadera