söndag 16 september 2012

Söndag och fotbollsmatch



Ja veckan har ju som vanligt gått jättefort. Jag ser att jag är väldigt dålig på att uppdatera, men tiden räcker liksom aldrig till....



Veckan har bestått som vanligt av jobba, äta, sova...förutom då fredagen, när jag skulle åka till kompisen Unni och fixa håret! När jag kom ut och skulle sätta mig i bilen, naturligtvis i senaste laget, hade jag punktering. Ringde sonen Patrick, som var hemma och ledig, då han frågade om hjulet var platt.... svarade jag...."Nej inte hela...bara längst ner!"...gissa om jag fått äta upp det!! Mitt i stressen så vet jag inte varför jag svarade honom så, men som sagt, jag har verkligen fått äta upp det!!!



Igår kom dock sonen hit och fixade mitt högra bakdäck, så idag så kunde jag ta bilen igen för att åka och se på Elins fotbollsmatch. De förlorade men Elin var ju lika glad för det! Lilla Noah var föståss där och vilken glädje man känner då den lilla skrutten kommer rusande emot mig när jag kommer....han fick äta klubba och det tycket han var "coolt"...allt är coolt numera!!!



När jag kom hem så bakade jag några limpor, vilket Elin frågat efter i säkert ett par månader, den lilla tösen älskar mina limpor, så ibland så blir det till att baka.
Nu ska jag ta det lugnt inför den kommande veckan då jag på lördag till söndag skall hämta mina två andra godingar, Nelly och Nova, de ska sova hos mig över helgen då föräldrarna ska bort.....mat är redan beställd.....det blir Tacos!! Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar