söndag 21 november 2010

Vilken härlig lördag!!!

I går kl. 13.00 samlades vi 14 stycketn "gamla" klasskamrater på Hotellet i Norberg. Monicka,eldsjälen hade beställt sopplunch till oss, och det blev fantastiskt rolig att prata gamla skolminnen, och få reda på hur alla hade det i dagsläget! Vi träffades för 32 år sedan!!!!!! och vi var samma gäng som då, förutom fem stycken som inte kunde komma av olika anledningar. Två av våra kära klasskamrater finns inte i livet längre.

Efter en kortare "vilopaus" på ett par timmar träffades vi åter på puben och där blev vi kvar till över midnatt. Såååååå otroligt roligt det var......idag har jag värk i skrattmusklerna!!!

Sov hos sonen med familj och när jag kom hemsmygande nån gång efter midnatt så mötte mig sonhustru Jenny som var vaken.

I morse blev jag väckt av lilla älskade Nova som kom tassande ner till farmor i källaren där jag sov. Hon kröp ner under täcket, jag fick en stor stor kram och en liten varm barnkropp som kröp tätt intill mig..........efter en stund kom frågan....."Farmor, har du sett källarspindeln då?".....nej nån spindel har jag inte träffat under natten...förresten det enda som kunde väcka mig när jag sov, var ju dessa små underbara töser......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar