fredag 8 maj 2009

Klart!!!

Åh va fint det är!! NU är det klart, så när som på ett skåp som ska sättas upp! Skulle egentligen varit med mina jobbartjejer på trav ikväll, men kände att jag inte orkade! Resa nästa 14 mil/dag och jobbar hela veckan, en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag...nej det gick bara inte! Ska börja städa nu... plocka upp lite grejer som jag ska ha i köket...men hu, va mycket grejer jag har!! Måste plocka upp lite på vinden. Imorgon ska jag på konsert igen. Älskade Elin, snart 7 år har ju börjat sjunga i kör och ska ha uppvisning imorgon!! Va kul det ska bli! Söndag kl. 10.00 är vikt till min älskade Julia, ska spela fotbollsmatch!!! Sen är det ju måndag igen.. o jag ska sätta mig på bussen för en 40 timmars arbetsvecka! Phu, det är jobbigt att vara farmor...men underbart o kul!! Är så lycklig för mina barn och deras familjer! Vilken lycka jag har i livet som har dem alla!! Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar