söndag 3 maj 2009

Söndag!

Nyss hemkommen från Fam. Åhlberg-Eriksson. Patrick, uppe tidigt i morse, började med poolbygget igen, jag har sällan sett en arbetsmyra som honom! Men han är väl ivrig att få bygget klart! Alexandra o jag funderade under gårkvällen hur man kan räkna ut o bygga som han!? Härlig grillkväll med underbart god mat, Alex är en baddare på att laga mat! Underbara barnbarn, åh vad livet är skönt när man har sina nära o kära omkring sig!! Saknar Henke o Tore mycket, där bor så pass långt bort så vi ses inte så där jätteofta, men har desto roligare då vi träffas. Ser fram emot 7 juni, då ska vi alla åka till Rhodos på semester! Umgås en hel vecka, men barnen blir väl trötta på morsan ett tag efter det!!?? Jag har haft den stora ynnersten att kunna bjuda mina barn med familjer på detta och det gör det desto roligare!!! Åh vad jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar