fredag 23 juli 2021

Va gör man när man inte jobbar......!!!!????




 

Ja nu är det fredag igen... jag tycker det bara är måndag och fredag, !! Bilden ovan tog jag i Norberg då jag och 7 av mina vänner var ut på restaurang och åt middag. Det var länge sen vi alla träffades och det var så himla roligt att ses efter så lång tid. Bilden tog jag när vi sedan gick en väg över ån på väg hem till ett par av mina vänner. 

Ja vad har hänt... besiktning av bilen som så klart gick igenom då jag haft den inlämnad för service på världens bästa bilverkstad, Mekomass i Krylbo!! Allt fixat och bytt så nu är det bara att gasa och köra ha ha ha

Igår var jag på massage vilket är underbart när nacke och rygg inte är som de ska, har ju inte fått någon hjälp på länge så nu är det verkligen på tiden...

ja så har jag ju umgåtts med min kompis här i stan, varit ute på lite bilturer och käkat glass, och i veckan som kommer så ska vi åka till By, där jag är född, då det blir lite aktioner osv. ska bli jättekul!!!  Jag längtar ju till att börja jobba igen men avvaktar t alla fall till fram emot hösten så får vi se sen. jag är ju van att vara "i farten" som min mamma alltid sa, så det blir lite trökigt att vara hemma mesta del av tiden... ja ja .. vi får väl se... 

Ja tänker åka ner till Kråks stuga så fort den inte är uthyrd, och det blir troligtvis i mitten av augusti, ser verkligen fram emot att vara där igen....

Ja de var ju inte så mycket jag hade att skriva om just nu men jag önskar dig en trevlig helg och en trevlig vecka framöver!! Simma lugnt så hörs vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar