söndag 4 juli 2021

Grattis på födelsedagen älskade Nelly!!


 Hipp hipp hurra... idag är det ingen vanlig dag... nej det är älskade Nellys 17 årsdag!!! 

Ja jag säger som jag brukar.... var i hela friden tar tiden vägen...??? Det var ju för sjutton nyss som du föddes Nelly.. !! 

Första gången jag träffade dig var ju när ni kom från BB och jag kunde inte hålla tårarna borta... du var ju en kopia av din pappa Robert då han var nyfödd....det var som om tiden då stod stilla..

Åren går och ett starkt minne jag har som din mamma berättade, var när ni satt och såt på ett tv program om siamesiska tvillingar.... du var fundersam och efter ett tag kom frågan till din mamma Jenny.... " Mamma.... hur gör dom när dom leker kurragömma då"  ??? ha ha ha... det där har jag skrattat åt många gånger...

Nu har du växt upp och blivit en otroligt vacker tjej och ditt goda hjärta har du kvar... du är så omtänksam och go mot alla...och jag som farmor är ju överlycklig då du berättat hemlisar för mig.... gissa vilken stolt farmor jag är!!!!

Nu har ni ju firat din födelsedag redan och just då var jag inte hemma, men jag tänker fira dig idag, även om det bara blir till att överlämna paketet och prata lite....

Så... ha en underbar födelsedag nu och glöm aldrig hur mycket jag älska dig!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar