måndag 12 juli 2021

Längtan.......

a
 

Åh när jag ser det här fotot så blir jag galen av längtan till Los Angeles... nu är det snart två år sedan jag var där, och jag bara väntar på att kunna komma dit igen!!! Mellansonen Henrick har ju flyttat dit i december och väntar på att få sitt uppehållstillstånd, före det får han ju inte åka ut ur landet. Jag vet att dom båda längtar till Sverige och Kråks stuga igen. 

Ja den upplevelsen som jag hade är något jag än inte har hunnit smälta riktigt, fick träffa underbara människor, uppleva otroliga saker och kunde ju aldrig drömma om att få vara med om allt som jag fick....

Ja ja, just nu är det ju coronatider och då går det inte förstås, men sen så.... ha ha... 

Nu är det ju "som vanligt" här hemma, långsamt om dagarna då jag inte har börjat jobba än, och tänker vänta lite få se till hösten! Var i alla fall dit och hälsade på i veckan, och blev så väl mottagen, alla önskade att jag skulle börja arbeta igen, både personalen och killarna som bor där!!! 

 Annars händer det inte så mycket förstås, träffar lite vänner och det känns ju jättebra att kunna göra, men det gäller ändå att vara försiktig trots mina två sprutor... men jag ser ju hur vissa struntar i allt, många tror att man kan "leva precis som vanligt" ... tråkigt nog!!

Ja nu så vet du hur jag har det!! Hoppas du har det bra och är rädd om dig... så hörs vi av!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar