fredag 8 februari 2019

Snö, snö, snö.....



Hej igen!!!! Ja här sitter jag nästan insnöad den senaste veckan!! Har aldrig under alla mina år här på Orust sett så mycket snö!!!!!!!
Men sedan ett par dagar har det börjat smälta och nu regnar det mest!!! Ja du kan inte fatta va de har snöat!!!!!
Lite problem i början när jag var här, propparna gick, jag fick inte eld i spisen, och snön vräkte ner... som tur är så finns det underbara människor i närheten ... tack Elisabeth!!!! Det var hon som hjälpte mig att fixa propparna, som jag inte hittade här i skåpet....såg till att jag fick eld i brasan.. och nu kan jag elda så mycket jag vill... ha ha


Jag har det jättemysigt här i stugan med älskade vovven Kenzo, och förra helgen fick jag besök av min vän och chef AK och hennes syster H. Vi hade det underbart, badade i bubbelpoolen, åt god mat , drack gott bubbel och gjorde snöänglar i snön utanför!!!!!!

Nu är det bara några dagar kvar innan killarna kommer hem från Los Angeles och jag drar mig hemåt igen,,,, ja hur som helst .. borta underbart, men jag längtar hem till de andra barnen och barnbarnen... så på torsdag nästa vecka styr jag kosan mot Dalarna igen....

Nu är det fredagskväll, jag har eld i brasan, slagit i ett glas rött och väntar på morgondagen då min vän kära L. kommer från Götet för att mysa över helgen. Det var länge sen vi träffades nu så det ska bli sååååå roligt att träffas igen.
Så ha nu en härlig helg, så hörs vi när jag är på hemmaplan igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar