lördag 23 februari 2019

Grattis världens bästaste Julia på födelsedagen!!!!!!



Så nu har det gått en vecka igen sen jag kom hem från Orust!!!Jag har jobbat ett par skift, och faktiskt var det roligt att komma till jobbet igen, och så roligt att mina kolleger önskade mig välkommen tillbaka, de sa att dom hade saknat mig.......

I måndags var jag till Västerås och träffade en socialsekreterare, ja jag ska bli kontaktperson till en kille som jag träffade för några år sedan när jag jobbade på det andra HVB hemmet. Han hade önskemål om att han ville ha mig som kontaktperson,,,jo jag tackar jag!!!!

Blir inte mer än ett par dagar per månad, men då ska vi hitta på nåt skoj att göra tillsammans!!! Och i morrn blir första ggn!!!

Idag fyller även vår prinsessa år!!! ja Julia mitt äldsta barnbarn fyller 20 år!! Det var ju inte länge sen hon föddes!

Världens finaste tjej är hon, ger mig många förtroenden och rådfrågar mig i det mesta... kan man bli annat än stolt!!
Hon har utvecklats till en underbart vacker tjej, godhjärtad till tusen och har skaffat jobb på dagis, och jag ger mig sjutton på att hon snart flyttar hemifrån också!!!! Så lycklig jag är att få vara hennes farmor och vara delaktig i hennes liv!!!
Det blir inte fira idag utan på onsdag i veckan so kommer.... blir bara så svårt att veta vad jag ska köpa för present till henne.......

Så grattis grattis världens bästa Julia på din födelsedag, och du vet att jag älskar dig stjärnsstopp!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar