lördag 16 februari 2019

Hemma igen!!!!!



Nu så har jag kommit hem efter att ha tillbringat 3 veckor i Kråks stuga medans killarna varit på resa i USA.
Ja det har varit så mycket snö så jag har aldrig sett på maken.... jag har skottat och skottat och skottat......
Men helt plötsligt i slutet av förra veckan så började det regna och när jag åkte hem igår fanns inte en endaste liten snögnutta kvar!!

Jag har ju haft det jättebra, trots att jag är ju en person som gärna vill ha något att sysselsätta mig med, men jag tror också att jag har behövt denna avkoppling under dessa veckor!!

Jag har sett på Netflix, på TV och skött om goa Kenzo som skulle ut o kissa stup i kvarten!! Men jag kan säga att det var länge sen som jag sov så gott som jag gjort de här veckorna.... tystnaden är enorm därute, och inte ett ljud har hörts!

Men som sagt nu är jag hemma igen och dagarna kommer att bli som vanligt igen, jobb, barnbarn och vänner... ja det är inte illa!!!

Nu önskar jag dig en fin helg, det är lördagskväll och jag sitter i soffan och ska bara koppla av ikväll... det är jobbigt att köra 43 mil som det är mellan Avesta och Henån, så jag tycker jag är väl värd att bara slappa!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar