torsdag 20 juni 2024

Trevlig Midsommar!!!


 Vill önska dig en Glad Midsommar!!!  I morgon så ska jag till Norberg och träffa mina underbara vänner som jag brukar på Midsommar och Nyår, och många andra gånger med!! Det är alltid ett gäng som brukar träffas och det är alltid lika roligt!!!  Annars så har veckan varit ungefär som vanligt förutom att det var kalas igen för Nova som fyllt år och då var det fest igen. 

Idag har jag varit med näst äldsta barnbarnet Elin och bjudit henne på Sushi, dels därför att hon nu fått ett nytt jobb, och att hon kommer ev. att följa med mig till Orust i sommar... så det var lite att fira!! 

Så nu ville jag bara önska dig en Trevlig och glad Midsommar och kom ihåg att lägga lite blommor under kudden ...det behöver inte jag iaf!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar