fredag 14 juni 2024

En klippning och en födelsedag!!!


 

Ja då är det fredag igen.... den här veckan har gått otroligt fort, men så säger jag ju alltid!!! Var till min vän frisören Unni igår och blev klippt...ja jag såg knappt för luggen var så lång ha ha... men hon fixade till det, som vanligt!!! Annars har det inte hänt så mycket under veckan, ja jag har varit ute och promenerat lite vilket är skönt, ja jag går inte när det spöregnar... och det har det gjort till och från i veckan..

Ja de två yngsta barnbarnen. Noah och Nova hade skolavslutning igår, men det var inget som hände mer än att de träffades i klassrummet efter och sedan gick alla hem.... lite skillnad från tidigare år, då gick man på avslutningarna och hade en liten blomma eller något med sig.... ja ja....det är förändringarnas tider nu!!

Nu ska jag strax kliva ur sängen, har ju, som du vet, skaffat mig en jäkla ovana... när jag inte har någon tid eller något jag måste passa, så tar jag in frukosten till sängen och sen ligger jag här o kollar en stund på datorn.... det är därför jag sagt ifrån till att jobba igen... kan ju inte släppa ovanan ha ha ha!!!!

Men nu så är det dax... och så måste ju älskade Nova firas idag då hon fyller år, och kalaset blir i morgon.... Hipp hipp hurra Nova... jag älskar dig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar