måndag 27 maj 2024

"Barnvakt"....


 Vilken härlig helg jag haft igen!! Då äldste sonen skulle åka med kompisarna på trav så ville vi inte att Noah skulle vara ensam hela helgen!! Ja han är ju 14 år men ändå.... så där har jag bott och fått umgås hela helgen med honom!! Så himla roligt det har varit och så otroligt mycket bus men även mycket allvar som vi har pratat!! Det är så härligt att få alla dessa förtroenden från sina barnbarn och som jag alltid har sagt när de ska berätta en hemlig..." om det är något som kan skada dig eller någon annan, då måste jag prata om det med dina föräldrar"... ja och det har dom alla 5 accepterat!! Nu har det ju under åren bara varit en gång som jag var tvungen att berätta för föräldrarna,,, och det blev jättebra!!!

Så mysigt värre har det varit men så varmt så det gick inte att vara i trädgården och greja, ja du vet ju att jag gillar att rensa ogräs... ! Istället så har jag städat lite hemma i huset där sonen bor, jag gillar det också, och sonen jobbar och har så mycket annat för sig så det passar jättebra att kunna hjälpa honom lite!!

Ja då vet du vad jag har sysslat med i helgen, hoppas du haft en lika fin helg som jag haft!! Ha de gott så hörs vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar