måndag 20 maj 2024

Kompis på besök!!!


 Oj vilka dagar det har varit!! I torsdags kom min kära vän Hillevi hit. Vi har känt varandra i snart 40 år. Hon kom som en liten blyg viol till Säters Sjukhus när jag jobbade där, och det var då som hennes karriär började. Sedan har vi följts åt under alla år men har inte kunnat träffas så mycket då både hon och jag har jobbat mycket under åren, men nu så blev det äntligen av. Så mycket roligt vi har skrattat åt, under alla tokiga år som vi känt varandra, kollat på gamla foton och allt annat som vi minns. Med sig hade hon även sin goa hund Obi som var underbar Labb. 

Ja vi har som sagt suttit på balkongen, ätit, druckit gott vin, tittat på gamla foton och skrattat... när vi nu sågs så kändes det precis som "förr i tiden" och hon stannade kvar ända till lördagen. 

Nog om detta!! I morgon fyller Robert min yngsta son år och jag ska åka dit på förmiddagen då han jobbar skift och denna vecka eftermiddagar. Tänker på hur fort åren går då jag nu har så vuxna barn då han som yngst fyller 43!!!!! 

Ha nu en bra vecka så hörs vi av igen... och grattis i morgon på din dag älskade Robert!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar