fredag 29 mars 2024

Glad Påsk!!


 Glad påsk till er alla!! Ja här sitter jag på kvasten och ska åka till Blåkulla ... men va fasen.. den är ju ingen vind att tala om så det går så sakta!!! 

Vill önska er en fin påsk och i morgon så ska jag fira den tillsammans med barn och barnbarn... det tråkiga år ju att inte Henrick och Scott är med.. och inte Robert heller för han jobbar!! Men men .. det kunde ju var värre. 

Idag har jag gjort Jansons frestelse och Gubbröra.. som jag ska ta med till Patrick, där vi ska fira påsken, ja du vet jag har inte så stort här hemma så när vi blir så pass många så är vi hos honom istället eftersom han har ett helt hus!!!

Ja då vill jag önska dig en Glad påsk och en god fortsättning på våren, som jag tror är på väg nu!! 

Ha de nu så gott så hörs vi !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar