onsdag 20 mars 2024

Jag väntar på våren!!!!


 Hej igen!!!! Åh va jag längtar ner till Orust o Kråks stuga... ja du förstår väl det när du ser den här bilden på det vackra växthuset och alla vindruvor som kommer senare!! Nu så är iaf vårdagjämningen här och jag hade börjat tro o hoppas på att det äntligen skulle bli vår..... men så har det snöat igen!!!!

Jag längtar också till att få sätta upp solen på min balkong, och plantera växter, och sen bara sitta där o njuta, men det ser ut att ta ett tag innan dess!

Ja annars så rullar det på här, längtar efter killarna i Kalifornien, men dom jobbar o jobbar och har hela sommaren inplanerad för alla event som dom är med på, så troligen så kan dom inte komma hem nu i sommar utan lite senare till hösten... men men tiden går fort så snart är det ju höst igen .ha ha ha...

Ja då vet du hur det ser ut här hos mig, snö på backen och ingen sol idag... men det bästa är att idag ska näst äldsta barnbarnet Elin o jag gå o äta Sushi, som både hon o jag älskar!!!

Ha de nu så gott så hörs vi igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar