måndag 1 april 2024

Familjemiddag och födelsedag!!


 Hej o hå... så där ja. nu var påsken slut!! Men det har varit en rolig påskafton då jag träffade barn och barnbarn!! Fick även ta en foto av barnbarnen tillsammans med mig, ja de brukar tycka att jag alltid ska knäppa kort.. och så är det väl!! Men jag tycker det är så roligt att ha o titta på ibland ha ha..

Jag har städat balkongen här om dagen då solen sken men igår så åskade och blixtrade det.. brukar det  göra så i mars... ?ja jag kan inte påminna mig om det! Väntar nu bara på att den riktiga våren ska komma så jag får sätta upp solen på min balkong!!

Ja annars så är det som vanligt... Förutom att Henrick fyller år idag!! Jag ringde o grattade honom och han blev så glad!! Jag längtar sååå efter killarna men det kommer att dröja innan dom kan komma hem då det är mycket marknader och mycket tvål och oljor som ska göras !! 

Ja då vet du hur min påsk har varit.. inget speciellt som har varit förutom påskafton då jag fick träffa familjen!!!

Ha de nu så gott och sköt om dig .. och Hipp hipp hurra för Henrick som fyller år idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar