lördag 14 augusti 2021

Lördag igen....


 Hej igen! Ja veckorna går så fort så jag hinner inte med! Jag har försökt komma igång med mina promenader igen, det har ju varit så varmt så det har varit svårt att ta sig ut. Men nu ser det ut att bli lite svalare och då är det jätteskönt! Inte för att jag inte gillar värmen, men då ska jag helst ligga på en badstrand ha ha...

Jag har haft besök av äldsta barnbarnet med sambo, det var länge sedan de var hit, men nu så är vi vaccinerade med båda sprutorna och då törs man göra saker som man inte vågade tidigare. Även om vi fortsättningsvis ska vara försiktiga förstås.

Har varit till Borlänge en sväng och hälsat på min syster och svåger, och även en kompis som jag har där . Det var länge sedan jag träffade honom och det blev ett glatt återseende. Och sen har ju syrran o jag så himla roligt ihop när vi träffas... ja jag har tur som har en så fin storasyster. 

Nu blir det lugna puckar den här veckan och troligtvis så får jag främmande av ännu en kompis sedan förr, vi umgicks mycket då vi var unga och barnen var små... det ska bli jättekul!

Sen bär det nog iväg till Orust och Kråks stuga en vecka igen när huset är ledigt, längtar dit så det värker nu när det är så vackert där nere. Väntar och längtar att Henrick ska få sitt uppehållstillstånd i USA så de kan komma hem en sväng, men det ser ut att ta sin tid, förhoppningsvis till hösten så har dom räknat med att få komma hem igen.... och jag längtar ju förstås till Los Angeles... men men... den som väntar på nåt gott.... ha ha...

Nu är det lördagskväll och jag skall strax krypa i säng, hoppas du har en trevlig helg och kommer att få en fin vecka!!! Var rädd om dig så hörs vi snart av igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar