torsdag 26 augusti 2021

Åter i Paradiset!!!!


 Hej på er!! Nu är jag här i Kråks stuga igen!! Kom ner i måndags, hade med mig en underbar kompis från Örebro, vi har umgåtts sedan vi var unga, då barnen var små men har haft kontakt till och från under åren. Helt plötsligt så har vi fått en ännu närmare kontakt de senaste åren och hon, Gerd, följde med mig ner och har varit här nu i tre dagar! 

Så otroligt mysigt vi har haft, Gerd är en tjej som , precis som jag, inte kan bara sitta stilla, så vi har varit ute i trädgården och fixat och trixat, och skrattat så vi fått ont i magen. 

Jag har pratat med sonen, Henrick som nu väntar på sitt uppehållstillstånd i USA och nu hoppas vi att det strax är klart, då kommer han och maken hem i november,,,,jäklar va jag längtar efter dom!!!!!

Henrick får ju inte jobba förstås innan han fått sitt uppehållstillstånd, med Scott har ett företag som han hjälper till i och gör underbara terrarier med växter i, som du endast behöver vattna en gång per år!!!!. kolla in på @moltazdesigndeco får du se dessa underverk!!!!!!!!

Igår kväll så badade vi i bubbelpoolen, och i morgon ska jag och grannen också bada och njuta, dricka lite vin och bubbla på!!!!!

Nu vet du hur läget är just nu och jag återkommer framöver!!! Men vill du följa mig på Instagram så får du söka efter @hjartegull5 så får du se lite bilder från detta paradis!!!!

 Sköt om dig och var rädd om dig, håll avstånd även om du fått båda sprutorna mot Covid..... Vi hörs!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar