lördag 31 juli 2021

Härlig vecka!!!


 Vilka underbara dagar det har varit! Kommer inte ihåg att det varit så varmt under juli månad någonsin... Jag har varit hos min kompis under förra helgen och badad i älven, helt underbart!!! Vi har haft det jättetrevlig och helt underbart att få bada i den underbara älven. 

Ja jag måste säga att den här veckan har det "gått för runt"... vi har varit på bilfärd lite varstans, och igår var jag hos vännen Unni och myste, badade i hennes badtunna och drack lite gott vin och så hade jag bakat en paj som vi åt!! Härligt med vänner!!!!!

Ja sen har jag ju inte gjort så mycket annat, men veckan har gått så jäkla fort igen, och idag är det lördag!!!

Nu får vi se vad nästa vecka innebär, ska troligtvis åka till Borlänge och hälsa på en vän som vill jag ska komma för att plocka hallon som han har hur mycket som helst av.... och hallon är ju jättegött!!!

Ha en trevlig helg nu så hörs vi av framöver!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar