torsdag 1 april 2021

Grattis Henrick på födelsedagen!!!!


 

Idag är det första April, ja ingen vanlig dag utan mellansonen Henrick fyller ju 50 år!!! Hipp hipp hurra bästa vännen!!!

Du min kära son som har så mycket kärlek inom dig, du har ända sedan du var liten varit en kille som alltid funnits till för alla andra!! Du är så otroligt godhjärtad och omtänksam. Glömmer aldrig då du var liten och du tog din sista veckopeng och köpte en röd ros till mig som du gömde bakom ryggen och sedan överräckte till mig.... det är väl kärlek det!!!?

Du har jobbat o slitit under många år för att bygga upp ditt företag moltazdesign och numera moltazdesigndeco... ja du är alldeles suverän när det kommer till att göra det bästa av allting.

Idag kan vi ju inte fira dig härhemma då du flyttat till din man i Los Angeles och ni ska fira dagen i det underbara Palm Springs.... ja gissa om vi alla önskar vi fick vara med.... men när ni kommer hem till Sverige igen, när coronan lugnat ner sig .. då jäklar blir det ett sjuhelsikes party, bara så du vet!!!

Nu önskar jag dig en fantastisk dag min kära son och hoppas dagen blir helt underbar, vilket jag vet att den blir... simma lugnt i poolen bara, och ta inte med dig någon krokodil där  (ett internt skämt ha ha)

Om du inte redan visste det så säger jag bara här ... Jag älskar dig !!!

2 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur det känns att ha barnen långt borta. Inget trevligt alls. Henrick minns jag från TV-programmet där han gjorde så många fina saker. Fortsatt glad påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst känns det lite konstigt att inte bara dra iväg för att träffas, men meningen är att dom so alternera mellan LA och Orust då dom har stugan kvar där. För mig är det ju Paradiset och jag kommer att dra dit emellanåt när den är ledig, för den hyrs ut när dom är i LA... ! Tack och Glad fortsatt påsk till dig med!!!!

      Radera