söndag 11 april 2021

Promenader och Kråks stuga


 

Hej igen, hoppas allt är bra med dig nu i dessa tider! Ja visst är det väl trist att inte kunna leva "som vanligt " men jag tröstar mig med att det snart är sommar och man kan träffas utomhus! 

Idag har jag tagit första långpromenaden på länge, jag har haft problem med min hälsena och inte kunnat promenera som tidigare. Men efter att fått hjälp av sjukgymnast och nyinköpta skor så har jag, förhoppningsvis, kommit igång igen. Ja det har varit ett helsicke att inte kunna ta sina dagliga promenade. 

Som du ser här ovan på bilden så är det Kråks stuga på Orust som ena sonen äger. Idag är den ommålad och är svart och mycket har fixats sedan denna bilden togs. Jag längtar dit och kommer inom ca 1 vecka att åka ner och njuta där ett tag. Det är lite som ska fixas då stugan hyrs ut över sommaren när killarna inte kan komma hem pga Coronan. Det blir kvar i Los Angeles och gissa om vi alla längtar efter dom. Meningen är ju att dom ska bo på båda ställena. 

Nu väntar jag bara på nästa födelsedagar, det är Patrick min äldste son och Noah mitt yngsta barnbarn som fyller år nu i april. Så då blir det fira av igen, sen rullar det på med födelsedagarna ända fram till november...

Men nu önskar jag dig en härlig vecka, så håll i och håll ut ska du se att det kommer att bli bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar