fredag 5 mars 2021

Trevlig helg!!!


 


Ja nu är det fredag igen!! Fattar inte vart veckorna tar vägen... det är ju för fasen fredag hela tiden ha ha!!

Idag har jag varit och köpt en ny kaffebryggare!!! Min förra köpte jag då jag flyttade hit för snart 12 år sedan.... så den har verkligen gjort sitt!! Var iväg igår och köpte en som jag fick lämna tillbaka då den läckte och förde ett sådant oväsen så jag tror jag väckte hela huset i morse!! Men nu har jag fått en som i alla fall verkar fungera jättebra!!

Vad har du gjort i veckan då...?? Själv har jag inte gjort så mycket förutom det gamla vanliga, men varit ute på promenad i stort sett varje dag vilket känns bra.

Igår facetimade barnbarnet Nova till mig och det första hon säger är..... "Farmor,,, jag vann!!!" Vadå svarade jag,,,, hade glömt att hon för ett tag sedan sa att vi skulle tävla om vem som fick tag i första killen.. ha ha ha... ja inte skulle de vara jag i alla fall....... 

Därför hade hon nu vunnit då hon berättade att hon nu träffat en kille som hette Måns ... och han var så gullig med blont hår....!!! Så jäkla glad jag blir när barnbarnen lämnar sina förtroenden till mig.... ja det var ju faktiskt mer hon berättade..men det säger jag inte här!!!!!

Nu hoppas jag du får en trevlig helg och så hoppas vi på vackert väder .. och på våren... även om det förmodligen kommer att bli mera snöslask innan den är här!!!! Ha de så gott nu så hörs vi av!!!


2 kommentarer:

  1. Haha! Det var en lite annorlunda tävling du deltog i. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha ha ha ... ja en sån tävling har jag aldrig varit med om tidigare..... de ska vara barnbarn till att hitta på en sån!!! Kram till dig!!

      Radera