torsdag 18 mars 2021

Är våren på väg nu.....???


 

Hej igen, hur har du det !??? Hoppas allt är bra med dig så här i början på våren.. ja jag tror i alla fall att våren snart är här.... det är visst vårdagjämningen på lördan....

Solen skiner idag också och jag önskar verkligen att jag skulle kunna ta en promenad,..men det går inte nu... jag har fått ont i min hälsena, troligtvis för många promenader, och kanske fel skor .. !??? Ja jag ska i alla fall få hjälp av en fysioterapeut om ca 2 veckor... Tack för det VC!!

ja det är förskräckligt tråkigt att inte kunna vara ute o promenera, även om det blivit lite bättre så vågar jag inte ifall det skulle bli värre igen... 

Det som har hänt är ju att min storasyster fyllt jämt nu i mars, Grattis syrran !!.... men vi har ju inte kunnat träffas än då det varit kallt som sjutton, men snart så,.. jag kan nog snart sätta upp Solen på min balkong och då så..

Sen kommer ju mellansonen Henrick att fylla jämt den 1 april, ja han är ju det bästa aprilskämtet som finns... synd bara att vi inte kan fira honom här hemma nu , som du vet så har han ju flyttat till Los Angeles. Men då den, förhoppningsvis, kan komma hem till hösten så blir det ett jäkla firande då istället... 

Själv kommer jag att åka ner till Orust och Kråks stugan för att vara där under ett tag, i sommar blir det svårare då stugan är uthyrd i stort sett hela sommaren... men det är vackert nu på våren och även på hösten så jag hinner nog vara där o njuta ändå.

Ha det nu så gott och var rädd om dig .. så hörs vi framöver!!!

2 kommentarer:

  1. Jag hade hälseneinflammation för en del år sen och det var då inget kul. Hoppas du får bra hjälp. Jag längtar efter vår och lite värme nu och framför allt att kunna träffa alla mina barn. Vi ska få vår andra spruta i nästa vecka så jag hoppas det ska lätta lite sen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gunnel!!! ja fy sjutton det är inte roligt att inte kunna ta sina promenader men men jag försöker tänka att det finns dom som har det värre.... men jag hoppas att jag får hjälp!! Ja jag hoppas att våren är här nu jag längtar, precis som du att få träffa mina barn och barnbarn! Sköt om dig och ha de gott ! Kram på dig!

      Radera