tisdag 29 september 2020

Grattis Scott på födelsedagen!


 Idag fyller världens bästa svärson år!! Grattis bästa Scott  en bättre svärson hade jag aldrig kunnat få!! Du är till så stor glädje för oss alla, alltid så vänlig och vill allas bästa! Glad och rolig är du också! 

Du har ju bott på västkusten i ett par år nu, och när vi träffats så har jag "försökt lära dig svenska" .. det har ju gått "sådär".. men du kunde i alla fall lära dig att säga FY FAN... det var bra jobbat !! ha ha men det kommer ju att bli bra resten också!!! Vet ju att du längtar hem ... och till svärmor förstås... ha ha

Skulle önska jag kunde träffa dig idag och gratta dig på födelsedagen, som du är ju för fasiken inte hemma... du är i Los Angeles och jobbar för fullt!!! Du fick ju erbjudande om ett fint jobb där som du inte kunde tacka nej till... nu får vi väl se hur länge du blir där!! 

Jag ville bara önska dig en underbar födelsedag , och vi får väl fira ordentligt när vi ses.... Du vet väl att jag älskar dig!!!! Kram från din underbara svärmor!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar