söndag 26 maj 2019

Veteran SM och kioskbiträde!!!




Oj vilken lördag det blev!!!! Norbergs Brottarklubb hade ordnat med Veteran SM för herrar i går. Och vilken fest!!!!
Själv var jag "kioskansvarig" tillsammans med Peder, och vi hade helt underbara barn och vuxna med oss som hjälpte till att fixa smörgås och allt annat.

Robert min yngste son var med och tävlade och kom på en andra plats, och Jenny, min sonhustru hade tryckt upp tröjor till oss närmaste där det stod "Team Robert" på!!! Vi hejade och hejade, och gissa vad nervösa vi var allesammans!! För att inte tala om nervositeten hos sonen........

Ja det var underbart att få vara med och fixa och att träffa så många underbara människor som är med i alla klubbarna!!!!!
Men tröttsamt är det ju förstås att stå och gå i 6 timmar!!! Så idag så är jag ju rejält trött men har nu bara ett skift kvar att jobba.... och torsdag natt drar vi iväg till Arlanda för att njuta tillsammans under en hel vecka!!!

Ha en fin vecka så hörs vi ju av när jag kommer hem igen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar