tisdag 7 maj 2019

Brottningsavslutning




Oj vilken avslutning på veckan det blev!!! Vaknade på söndag morgon och hade njursten igen.... fy fasen säger jag bara.....
Nu var det ju ett tag sedan dom här jäkla stenarna var på väg ner...men tydligen var det nån som ville ut.. ha ha

Fick ringa till sonen som skjutsade mig till akuten, ja nåt trevligare kunde man ju haft för sig....
När jag väl hade varit där en stund så släppte värken och stenen, eller gruset, hade passerat... skönt!!!!!! Så då fick jag åka hem igen.....ja så kan det gå.. och tacksam var jag allt slippa smärtan!!!

Nu har jag varit ledig sedan fredags och igår var det avslutning för brottarna i Norbergs Brottarklubb. Jag och Peder var dom som handlade och fixade till så att barn och föräldrar kunde få lite Hamburgare och korv, vilket alla var glada och tacksamma för.

Nu är det dax att få på sig kläderna och ta en promenad, här har det regnat lite och temperaturen ligger runt 7 grader, lite skillnad från några veckor sedan.. men den som väntar på nåt gott....
Så längtar vi förstås efter Grekland som vi åker till 31/5....

Ha de så gott så hörs vi!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar