tisdag 21 maj 2019

Grattis Robert på födelsedagen!!!!



NU är det sommar... tror jag i alla fall..!!! I dagarna två har det varit riktig sommarvärme, över 20 grader!!!! Det värsta är all pollen som flyger överallt... hörde idag att det var 40 år sedan det var nåt liknande!

Hur som nu har veckorna gått så där fort igen.... jag har jobbat och försökt att få lite ordning här hemma, kollade på vinden då föreningen hade en container på gården, tänkte jag skulle kasta lite.... men va sjutton.. en gammal flaska bara.. ha ha

Men nu just idag så fyller min "minsta" son år... ja liten är han ju alltid... då han är minst av mina söner.... men han är trots allt  40 om några år...

Så idag firar jag dig Robert så mycket jag orkar... ja det blir ju inget kalas, det har du sagt ifrån då du jobbar skift och till helgen ska du tävla i Senior SM.... !
Så gratta blir det nästa helg då vi har landat på Kreta tillsammans!!

Du fina goa underbara son som har ett hjärta av guld, så omtänksam du är mot oss alla, du har fått den äran att bli pappa till två underbara flickor,mina barnbarn!!!!!

Jag är så lycklig och stolt över dig ska du veta, och jag firar dig här och på Instagram idag och resten blir på Kreta!
Ha en fin födelsedag trots att du jobbar idag.. och om du  inte redan vet det... så Älskar jag dig av hela mitt hjärta!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar