lördag 20 april 2019

Grattis Patrick och Noah på födelsedagen!!!!!



Glad påsk till er alla som läser min blogg!!! Ja nu är det påskafton och igår jobbade jag , en var tidigt hem slutade kl. 20 så jag hann hem och kolla lite TV innan jag gick till sängs!!!

Nu är jag ledig några dagar och ska bara njuta av tillvaron, solen skiner och jag har äntligen fått plantera några penseer på balkongen.. ja då tycker jag att våren har kommit!!! Solen har lyst under några dagar och det känns verkligen som om våren är på väg!!

Idag vill jag fira två av mina älsklingar, nämligen äldstesonen Patrick och minsta barnbarnet Noah!!

Noah har ju blivit stora killen nu och är tuff som sjutton!! Ska alltid ha mössan på sig ... som de stora killarna!!! Patrick är ju en medelålders man nu... kan ju inte fatta vart tiden har tagit vägen.......

Så grattis idag två av mina älsklingskillar.... ni gör mitt liv så berikande och glädjefyllt, jag kommer förbi med en blomma idag, men presenterna får ni på annandagen då vi ska ha våran påskmiddag här hemma hos mig!!!!!
Grattis grattis mina killar och om ni inte visste det så älskar jag er stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar